MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
OBM'de 2013 yılı değerlendirmesi
Ekonomi
26 Aralık 2013 Perşembe 13:02

OBM'de 2013 yılı değerlendirmesi

Toplantıda Erzurum Orman Bölge Müdürlüğünün yatırım programları ele alınarak 2013 yılı çalışmaları değerlendirilerek 2014 yılında programların gerçekleşmesi için yapılacak çalışmalar ve çözüm önerileri ele alındı

~~ELİF HASANÇEBİ
ERZURUM (İHA) - Erzurum Orman Bölge Müdürlüğü Yaşar Öztaş Eğitim Merkezinde Bölge Müdürü M. Salih Çetiner başkanlığında Bölge Müdür Yardımcıları A.Baki Ekinci, Bekir Celap, İbrahim Özgüven, Şube Müdürleri ve İşletme Müdürlerinin katılımıyla 2013 yılı değerlendirmesi ve 2014 yılı programları görüşüldü.
 Toplantıda Erzurum Orman Bölge Müdürlüğünün yatırım programları ele alınarak 2013 yılı çalışmaları değerlendirilerek 2014 yılında programların gerçekleşmesi için yapılacak çalışmalar ve çözüm önerileri ele alındı
 Bölge Müdürü M. Salih Çetiner yaptığı konuşmada ‘Bölge Müdürlüğü olarak 2013 yılı çalışmalarını büyük ölçüde gerçekleştirdiklerini 2014 yılı programlarını da aynı gayretle yapacağımız inancındayım. Bölgemizin erken kış şartlarından dolayı çalışmalarımızda sıkıntılar olmasına rağmen çalışmalarımızı başarıyla yürüttüğümüzü görmekten memnuniyet duymaktayım’ dedi.
 Toplantıda Şube Müdürleri ve İşletme Müdürlerine ormancılık faaliyetlerinde ve sosyal etkinliklerde kullanılmak üzere birer adet tablet PC dağıtılarak toplantı sonlandırıldı.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi