MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Soğuk esnafı perişan etti
Ekonomi
25 Aralık 2013 Çarşamba 14:43

Soğuk esnafı perişan etti

Narman ilçesinde yaşanan aşırı soğuk havalar nedeniyle manavlık işiyle uğraşanlar da teneke içerisinde ateş yakarak meyve ve sebzelerin bozulmamasına çalışıyorlar.

~~FATİH DÜZAVCI
ERZURUM (İHA) - Erzurum’un Narman ilçesinde yaşanan aşırı soğuk havalar nedeniyle manavlık işiyle uğraşanlar da teneke içerisinde ateş yakarak meyve ve sebzelerin bozulmamasına çalışıyorlar.
Manavlık yapan Emre Tanrıverdi, “Kış ayında içeride soba yakamıyoruz meyve ve sebzelerimiz bozuluyor. Biz de dışarıya koyduğumuz meyve ve sebze tezgahının hemen yanın da ateş yakarak üşümemeye ve satış yapmaya çalışıyoruz.” dedi.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi