MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
MMO’dan Enerji Zirvesi
Ekonomi
25 Aralık 2013 Çarşamba 15:05

MMO’dan Enerji Zirvesi

Makine Mühendisleri Odası Erzurum Temsilciliği ‘Türkiye ve Erzurum Enerji Görünümü’ konulu panelle Türkiye’nin enerji alanında önde gelen isimlerini Erzurum’da ağırlıyor.

ERZURUM (İHA) - Makine Mühendisleri Odası Erzurum Temsilciliği ‘Türkiye ve Erzurum Enerji Görünümü’ konulu panelle Türkiye’nin enerji alanında önde gelen isimlerini Erzurum’da ağırlıyor. 26 Aralık 2013 Perşembe günü Atatürk Üniversitesi Mavi salonda yapılacak olan panele Makine Mühendisleri Odası Genel Merkezinden Enerji Grubu Başkanı Oğuz Türkyılmaz, Tülin Keskin, Şayende Yılmaz konuşmacı olarak katılacak.
 Panelde Türkiye ve Erzurum’un enerji potansiyelleri ve bu enerjilerin kullanılabilirliğinin ele alınacağını söyleyen Makine Mühendisleri odası Erzurum temsilciliği yürütme kurulu başkanı Doç. Dr. Bayram Şahin, iki oturum halinde yapılacak olan panelde özellikle Erzurum’da ki enerji potansiyellerinin gün yüzüne çıkarılmasının üzerinde durulacağını söyledi.
 Erzurum’un güney illeri kadar en çok güneş alan iller arasında olduğunu belirten Şahin, kentin bununla birlikte hidroelektrik, jeotermal enerji ile birlikte yeni enerji kaynaklarını barından bir şehir olduğunu söyledi.
 Tüm bu enerji kaynaklarının ötesinde insanların en büyük enerji kaynağı olan ‘Enerji Korunumu’na sahip olduğunu söyleyen Şahin, panelde bu konunun da üzerinde duracaklarını söyledi.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 Erzurumlu
 28 Aralık 2013 Cumartesi 16:59
Bide eleştirmeyin. Yazının neresinde Etü geçiyor. Okuyup öyle eleştirelim lütfen. Yapılanlar faydalı işler mi ona bakın ki bence faydalı... ETÜ ise vurun gitsin anlayışı doğru olmaz..
 bele işe can gurban
 25 Aralık 2013 Çarşamba 16:49
başkanım birazda Etünüzü kalkındır oda yeterince büyüdü. Yakında oda etyü geçecek sayende...)))
 Metincan
 25 Aralık 2013 Çarşamba 16:47
Abi üniversitede nasıl olsa iş yok başka. daha çok iş lazım çok çalışkanız nasıl olsa
 Makinist
 25 Aralık 2013 Çarşamba 16:45
Yoruma hak verdim Atamak iyi tanırım
 Professör
 25 Aralık 2013 Çarşamba 16:44
Akademisyenlerin bu odada ne işi var. Onlar bilim üretsin. Piyasada çalışanlarda iş ve işverenlerle uğraşsın. Herşey karışmış maksat makam olsun başkanlık olsun ne gereği var anlamadım amma neyse..
 Atamak
 25 Aralık 2013 Çarşamba 16:40
ETÜ odasından foto ve demeç. Konu MMO Gelde gülme....
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi