MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Akıllı kart kullanımında artış
Ekonomi
26 Aralık 2013 Perşembe 00:28

Akıllı kart kullanımında artış

İHSAN KUMRU-Erzurum’da şehir içi ulaşım hizmetlerinden faydalanabilmek için “Akıllı Kart” kullanan yolcuların sayısı 2013 yılı sonu itibariyle 125 bine ulaştı.

Erzurum’da şehir içi ulaşım hizmetlerinden faydalanabilmek için “Akıllı Kart” kullanan yolcuların sayısı 2013 yılı sonu itibariyle 125 bine ulaştı.
Kardelen Kart Koordinatörü Vedat Sarı, “Akıllı Kart” sisteminin, şehrin yüzde 80’nine ulaştığını söyledi.
Sarı, “ 2013 yılında 60 bin tam 65bin  ise indirimli kart kullanımı dağıtımı yaptık. Ulaşım hizmetlerinden akıllı kartlarla faydalanan yolcularımızın büyük çoğunluğu öğrencilerden oluşuyor. Çünkü kartla yolculuk öğrenciler için çok daha büyük avantajlar sağlıyor.Şehir içi ulaşımı sağlayan halk otobüslerinde hem ekonomik, hem de bir takım avantajlardan faydalanarak yolculuk yapmayı sağlayan ‘Akıllı Kart’ların, vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü. Tam, İndirimli, Öğrenci seçeneklerinden oluşan akıllı kart uygulamamız ile vatandaşlarımıza pratik ve ucuz yolculuk etme imkanı sunmaya devam edeceğiz.” dedi
Öte yandan Genel Koordinatörü Vedat Sarı, yeni yıla girilmiş olması nedeniyle indirimli kart kullanıcılarına vize uyarısında bulundu.
 Her yeni yılda indirimli ve ücretsiz kartların gözden geçirilmesi amacıyla vize uygulamasına gidildiğini hatırlatan Sarı, “İndirimli kart kullanan yolcularımız, merkez ofisimize gelerek kartlarının vizelerini mutlaka yaptırsınlar. Çeşitli meslek gruplarına dahil olan ve ücretsiz taşıma hizmeti verdiğimiz yolcularımızın da, aynı şekilde adlarına kayıtlı kartlarını vize işleminden geçirmelerini tavsiye ediyoruz. Kaldı ki, bu kategoride olan yolcularımız 1 Ocak tarihi itibariyle ücretli yolculuk ediyorlar.” diye konuştu

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 ERZURUMLU
 26 Aralık 2013 Perşembe 09:17
kardelen kartı icad eden kulanan ve teşvik ettiğini zanneden dunkoflara bu yazım başta insan içine çıkmamış hayatında bir kere otobüse binmemiş b.şehir belediye başkanı olmak üzere ne yaptığını bilmeyen ulaşım daire başkanına sesleniyorum almış olduğunuz 40-60 her nekadarsa yeni otobüslerin tokiye giden hat hariç bomboş yolculuk ettiğini bilyormusunuz fakir erzurum şehrinde otobüslere binen insanların çoğunun asgari ücretli olduğunu biliyormusunuz ve dahası kartınız yüzünden insanların içlerinde kaloriferleri bile olmayan eski halk otobüsleri ile minibüslere tıkabasa doldurulup şehrin insanını taşıdığını zanneden b.belediyemiz hiç bir şey yapmadığını ne zaman zannedecek isterseniz saat 22.00 dan sonra dışarı çıkın bakalım bir otobüs bulabilecekmisiniz belediye başkanlarından önce belediye çalışanlarına çekidüzen verilip çalıştırılmadıkça başkanların değişmesi bir şey ifgade etmeyecek çünkü belediyelerde sahıpleri genelde ata göre kişniyor...
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi