MENÜ
Erzurum 23°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Meyve ağaçlarını don vurdu
Ekonomi
30 Mart 2014 Pazar 16:15

Meyve ağaçlarını don vurdu

Oltu ilçesinde gece boyu yağan kar, çiçek açan meyve ağaçlarını don tehlikesi ile karşı karşıya getirdi.

 DURSUN MURAT AYDIN

 ERZURUM (İHA) - Erzurum’un Oltu ilçesinde gece boyu yağan kar, çiçek açan meyve ağaçlarını don tehlikesi ile karşı karşıya getirdi.  Oltu’da kar yağışı meyve ağaçlarını vurdu. Kar ve ardından başlayan soğuk havayla çiftçiler don tehlikesi endişesine düştü.

 Oltulu çiftçiler, “Bu gece hava ayaza çekerse meyve ağaçları tamamen üşür. Üşüyen ağaçlarda meyve veremez. Bağ, bahçe sahipleri olarak birkaç yıldır doğru dürüst meyve üretemiyoruz. Bahar ayları genelde soğuk geçtiğinden çiçek açan ağaçlarımız üşüyor. Daha sonrada meyve etmiyor” dediler.

  Haberin Videosu

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi