MENÜ
Erzurum 22°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Köylere Hizmet Götürme Birliği personeline veda
Ekonomi
28 Mart 2014 Cuma 12:17

Köylere Hizmet Götürme Birliği personeline veda

- Oltu Kaymakamı Abdullah Şen, Nisan ayı itibariyle kapanacak olan Köylere Hizmet Götürme Birliği personeline veda yemeği verdi.

 ERZURUM (İHA) - Oltu Kaymakamı Abdullah Şen, Nisan ayı itibariyle kapanacak olan Köylere Hizmet Götürme Birliği personeline veda yemeği verdi.

 Kaymakam Abdullah Şen yemekte bir konuşma yaptı. Kaymakam Şen, “Bugün birliğin son toplantısını yaptık. Çalışan personelimiz bizden ayrılarak farklı yerlerde çalışacaklar. Hizmet Götürme Birliği ve Özel İdare birimlerimiz Büyükşehir yasası nedeni ile kapatılıyor. Bu kapanmayı vesile kılarak bütün kamu kurumlarının birlik bütünlük, ilçemizin birliği, dirliği açısından çok doğru olacağını düşündüm. Bunu da bir yemekle hasbihal edelim, bir araya gelelim. Belirli birimlerimiz kapansa bile kamu kurumları arasında dayanışma birlik esas olduğu için bunu bir yemekle vurgulamak istedik.” dedi.

 Kaymakam Şen, yemeğe katılan personele daha sonra plaket takdim etti.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi