MENÜ
Erzurum 19°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Göçüğün nedeni bulundu
Sağlık-Yaşam
29 Eylül 2012 Cumartesi 14:51

Göçüğün nedeni bulundu

Erzurum’da dün gece meydana gelen ve 1 işçinin hayatını kaybettiği 3 işçinin de yaralandığı göçüğün Vakıf İş Merkezinin temelinden çıkan suyun atık su arıtma şebekesine bağlandığı sırada yaşandığı belirtildi.

ERZURUM (İHA) - Erzurum’da dün gece meydana gelen ve 1 işçinin hayatını kaybettiği 3 işçinin de yaralandığı göçüğün Vakıf İş Merkezinin temelinden çıkan suyun atık su arıtma şebekesine bağlandığı sırada yaşandığı belirtildi.
Cumhuriyet Caddesi üzerinde yaptırılan Vakıf İşhanı'nın temelinden çıkan suyu, Çaykara Caddesi'nde Çaykara İşhanı ve Yakut Plaza'nın arasında kalan bölümde Büyükşehir Belediyesi'nin atıksu arıtma şebekesine bağlamaya çalışan 2 işçi, gece 22.30 sıralarında çalıştıkları boruda mahsur kaldı. Vakıf İşhanı'nın yapımını üstlenen firmada görev yaptıkları öne sürülen işçilerin oksijenleri de bitince dışarı çıkmayı başaramadılar.
İşçi arkadaşlarının gecikmesi üzerine yardıma giden iki işçide boruda mahsur kalınca arama kurtarma birliklerinden yardım istendi. Olay yerine sevk edilen Sivil Savunma ve Arama Kurtarma Birliği ekiplerinden bazıları da metan gazından etkilenerek zehirlendi. İçeride bulunan 4 işçi ile birlikte gazdan zehirlenen 3 kurtarma işçisi hastaneye kaldırıldı. Hastanede işçilerden biri hayatını kaybederken diğer işçiler tedavi altına alındılar.
Yaşanan göçükten yaralanan işçilerin Vakıf İşhanı'nı yapan müteahhit firmanın çalışanları olduğunu öğrenilirken, Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, olayın atık su arıtma şebekesi ile ilgisi bulunmadığını, Vakıf İşhanı'nın temelinden çıkan suyu, atık su arıtma şebekesine bağlama çalışmaları sırasında göçüğün yaşandığını belirttiler.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 caykaralı
 1 Ekim 2012 Pazartesi 09:39
ilk yorumcu arkadaş tarafsız yassaydı cok dogru konular fakat aradakı refahın yıkımı yok
 11EYLUL
 30 Eylül 2012 Pazar 21:13
arkadaş gıden kesesınden gıdıyo coluk cocuk sahıbı yazık evet ecel ma sebeb borunun iöınde mahsur kalmak olmmalı iş merkezının ihmalı demeyle küçük bey kurtuluyo çylemı tum secılen başkanlar günu kurtardı
 Mökkem dadaş
 30 Eylül 2012 Pazar 14:24
Dere yatağına iş merkezi yapan zamanın belediye başkanları ANAP ve DYP li başkanlardan kim hesap soracak. Alttarafta yakut işmerkezine ruhsat veren MHP li başkandan kim hesap soracak, doğru düzgün iş yapamayan 2 aydır koca deliği şehrin göbeğinde kapatamayan AKP li başkandan kim hesap soracak !
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi