Erzurum’da balkondan bakarken dengesini kaybederek 3’ncü kattan aşağı düşen bir kişi hastanede tedavi altına alındı.
ERZURUM (İHA) - Erzurum’da balkondan bakarken dengesini kaybederek 3’ncü kattan aşağı düşen bir kişi hastanede tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Erzurum’un Yakutiye ilçesinde dün saat 14. 30 sıralarında meydana gelen olayda; H. İ.A., isimli vatandaş balkondan etrafı seyrederken bir anda dengesini kaybederek 3’ncü kattan yere çakıldı. Yakınları tarafından hemen ambulansla hastaneye kaldırılan H. İ.A., yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı. H.İ.A’nın hayati tehlikeyi atlattığı öğrenildi.