MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Erzurum MEM'de yıl sonu istişaresi
Eğitim
25 Haziran 2026 Perşembe 10:27

Erzurum MEM'de yıl sonu istişaresi

Erzurum’da ilçe millî eğitim müdürleri toplantısı gerçekleştirildi,
Erzurum’da ilçe millî eğitim müdürleri toplantısı gerçekleştirildi, 2025-2026 yılı ile ilgili değerlendirme yapıldı.
İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici başkanlığında, toplantı salonunda İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi. 20 ilçe millî eğitim müdürü ve il yöneticileri katılımıyla düzenlenen toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak yıl boyunca yürütülen çalışmalar ele alındı.
Eğitimde niteliği artırmaya yönelik faaliyetlerin değerlendirildiği toplantıda, önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar ve hedefler üzerine istişarelerde bulunuldu. Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ile ilgili yapılan paylaşımda, "Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken, Erzurum eğitim ailesi olarak elde edilen kazanımları değerlendiriyor, yeni döneme daha güçlü ve kararlı adımlarla hazırlanıyoruz" denildi.
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi