MENÜ
Erzurum 23°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Okul Öncesi Eğitim Programı Seminerleri başladı
Eğitim
22 Haziran 2026 Pazartesi 13:19

Okul Öncesi Eğitim Programı Seminerleri başladı

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında, okul öncesi eğitimin niteliğini daha da güçlendirecek programının açılışı Erzurum Millî Eğitim Akademisi'nde gerçekleştirildi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında, okul öncesi eğitimin niteliğini daha da güçlendirecek programının açılışı Erzurum Millî Eğitim Akademisi'nde gerçekleştirildi.
Okul Öncesi Eğitim Programı Eğitici Eğitimi Semineri, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başladı. Programa Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı ve İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’de katıldı. Açılış programında konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici , Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin merkezinde çocuğun bütüncül gelişiminin yer aldığını vurgulayarak okul öncesi eğitimin bu sürecin en güçlü basamaklarından biri olduğunu ifade etti.
Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı ise okul öncesi dönemin çocukların geleceğine yön veren kritik bir süreç olduğuna dikkat çekerek, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin sahadaki uygulamalarını güçlendirecek eğitici eğitimlerinin önemini vurguladı.
Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ilgili yapılan paylaşımda, "Program sonunda gerçekleştirilen hatıra fotoğrafı çekiminin ardından Genel Müdür ve İl Müdürü, öğretmenlerle bir araya gelerek onların sorularını içtenlikle yanıtladı, görüş ve önerilerini dinledi" denildi.
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi