MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Eczane ve hastaneler denetleniyor
Sağlık-Yaşam
12 Eylül 2012 Çarşamba 13:02

Eczane ve hastaneler denetleniyor

Erzurum Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İsmail Kobal, Risk Odaklı Denetim Modeli çalışmaları kapsamında Erzurum'daki denetimlerini artıracaklarını söyledi.

ERZURUM (İHA) - Erzurum Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İsmail Kobal, Risk Odaklı Denetim Modeli çalışmaları kapsamında Erzurum'daki denetimlerini artıracaklarını söyledi.
Kobal, sağlık harcamalarındaki su istimalleri önlemek için denetim çalışmalarına ağırlık verdiklerini ifade etti.
En çok ilaç yazan doktorların belirleneceğini belirten Kobal, şunları söyledi: “Risk Odaklı Denetim Modeli çalışmaları kapsamında Erzurum'daki eczane ve hastaneleri denetleyeceğiz. SGK’nın 2012 yıllık bütçesi 163 milyar lira. Sağlık harcamaları 45 milyar liraya yükselirken, 16.5 milyar lirayı ilaç harcamaları oluşturuyor. İlaçların yüzde 45'i aile hekimleri tarafından yazılıyor. Bu konuda farklı parametreler oluşturarak, veri tabanı oluşturuldu. Sağlık harcamalarındaki istismarın önüne geçmek için denetimler yapacağız.”

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi