MENÜ
Erzurum 26°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Yakıt deposundan esrar çıktı
Asayiş
23 Haziran 2026 Salı 13:19

Yakıt deposundan esrar çıktı

Bitlis'te polis ekiplerinin yürüttüğü çalışmalar sonucunda bir aracın yakıt deposuna gizlenmiş vaziyette 15 kilo esrar ele geçirildi.
Bitlis'te polis ekiplerinin yürüttüğü çalışmalar sonucunda bir aracın yakıt deposuna gizlenmiş vaziyette 15 kilo esrar ele geçirildi.
Bitlis İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen titiz çalışmalar neticesinde, Bitlis merkezde şüphe üzerine durdurulan bir araçta arama yapıldı. Araçta gerçekleştirilen detaylı incelemede, yakıt deposuna özel olarak zulalanmış halde 20 parça halinde toplam 15 kilo 414 gram esrar maddesi ele geçirildi.
Operasyon kapsamında "Uyuşturucu Madde İmal ve Ticareti" suçundan gözaltına alınan 3 şüpheli şahıs, emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildikleri adli mercilerce tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi