MENÜ
Erzurum 19°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Otopsi için Erzurum’a gönderildi
Sağlık-Yaşam
25 Ağustos 2012 Cumartesi 12:12

Otopsi için Erzurum’a gönderildi

Kars’ın Selim ilçesinde tarlada ot toplarken tırmıktan düşerek, tırmığın üzerinden geçmesiyle olay yerinde hayatını kaybeden bir kişi, otopsi raporu alınmadan gömüldüğü mezardan çıkarılarak otopsi için Erzurum’a gönderildi.

IŞIK ÇAPANOĞLU
KARS (İHA) - Kars’ın Selim ilçesinde tarlada ot toplarken tırmıktan düşerek, tırmığın üzerinden geçmesiyle olay yerinde hayatını kaybeden bir kişi, otopsi raporu alınmadan gömüldüğü mezardan çıkarılarak otopsi için Erzurum’a gönderildi.
Olay, Selim Devlet Hastanesi doktoru Ş.P.'nin, jandarma ekiplerini telefonla arayarak hastaneye Y.Ç. isimli şahsın ölü geldiğini ve adli rapor düzenlenmediğini bildirmesi üzerine ortaya çıktı. Edinilen bilgiye göre, Y.Ç. tarlada ot toplarken, ot toplama işlerinde kullanılan tırmıktan düştü. Tırmık üzerinden geçen Y.Ç., Selim Devlet Hastanesi’ne getirildi. Burada hayatını kaybettiği anlaşılan Y.Ç., yakınları tarafından adli rapor düzenlenmeden çıkarıldı. Bunun üzerine durumu öğrenen jandarma, olayla ilgili olarak Selim Cumhuriyet Savcısı’na bilgi verdi. Cumhuriyet Savcısı’nın talimatıyla Y.Ç. mezarı kazılarak çıkarıldı. Mezardan çıkarılan Y.Ç., otopsi yaptırılmak üzere Erzurum Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.
Olayla ilgili tahkikatın devam ettiği kaydedildi.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi