MENÜ
Erzurum 19°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Oltu'da enerji hatları yer altına alınıyor
Ekonomi
25 Kasım 2013 Pazartesi 14:17

Oltu'da enerji hatları yer altına alınıyor

Geçtiğimiz yıllarda başlayan enerji nakil hatlarının yer altına alınması çalışmaları bir süreliğine ara verilmesinin ardından yeniden başladı.

DURSUN MURAT AYDIN
ERZURUM (İHA) - Geçtiğimiz yıllarda başlayan enerji nakil hatlarının yer altına alınması çalışmaları bir süreliğine ara verilmesinin ardından yeniden başladı.
Oltu Atatürk Caddesinde aralıksız devam eden çalışmalar nedeniyle bazı cadde ve sokaklar kısa süreliğine de olsa trafiğe kapatılırken ilçe merkezinin elektrik telleri ve direklerinin neden olduğu görüntü kirliliğinden kurtulacak olmasından ötürü cadde esnafı ve vatandaşlar son derece memnun olduklarını dile getirdiler.
Modern ilçe olma yolunda her gün bir yeni adım daha atan Oltu, caddelerden tel ve direklerin kalkmasıyla caddelerin görsel güzellikleri ortaya çıkıyor.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi