MENÜ
Erzurum 21°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
İMO Erzurum şube başkanlığına Tohumcu seçildi
Ekonomi
18 Şubat 2014 Salı 08:01

İMO Erzurum şube başkanlığına Tohumcu seçildi

İnşaat Mühendisleri Odaso (İMO) Erzurum Şubesinde 12. dönem seçimleri yapıldı.

ERZURUM (İHA) - İnşaat Mühendisleri Odaso (İMO) Erzurum Şubesinde 12. dönem seçimleri yapıldı.
Seçimde başkanlık için Palandöken Belediyesinde İnşaat Mühendisi olarak görevine devam eden Yasemin Dilsiz ile İzocam A.Ş Bölge Yöneticisi olan İlhan Tohumcu, yarıştı. Seçimi, İlhan Tohumcu ve ekibi kazandı. İMO Erzurum Şube eski Başkanı Doç.Dr. A. Ferhat Bingöl Şube Başkanlığı’na seçilen İlhan Tohumcuya başarılar diledi.
İlhan Tohumcu yeni dönemin İMO ailesine hayırlı olmasını diledi ve şunları belirtti:
“Meslektaşlarımız arasında yapılan bu tatlı yarışı kazanmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İnşallah yeni dönemde de şeffaf bir yönetim anlayışı içerisinde olacağız ve tüm üyelerimizi kucaklayıp mesleğimizin izzetini korumak için elimizden geleni yapıp odamızın menfaatlerini kendi menfaatlerimiz üzerinde tutmaya devam edeceğiz.”

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi