MENÜ
Erzurum 21°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Günde 200 bin çağrı alıyorlar
Ekonomi
9 Mayıs 2016 Pazartesi 04:42

Günde 200 bin çağrı alıyorlar

M.COŞKUN-Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri Müdürü Emine Karadağ, aylık ortalama 6 Milyon çağrı alarak işlem yaptıklarını belirtti.

Sağlık Bakanlığı tarafından 2010 yılında Erzurum'da kurulan Assistt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri yoğun bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Bin 800 çalışanı olduğunu söyleyen Assist Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri Müdürü Emine Karadağ, günde ortalama 200 Bin çağrı alarak hasta randevu işlemi yaptıklarını söyledi.

ERZURUM’DAN 5 İLE BÜYÜK HİZMET

Başta Erzurum olmak üzere toplamda 5 ilin hasta randevu işlemlerini yaptıklarını söyleyen Karadağ, “Sağlık Bakanlığı tarafından 2010 yılında Erzurum'da kurulan Assistt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri Bin 800 çalışanı ile hizmet veriyoruz.  Erzurum’da 200 bin üzerinde çağrı alıyoruz.  Türkiye genelinde Edirne, Adıyaman, Bitlis,  Bingöl ve Erzurum ili dâhil olmak üzere hizmet veriyoruz.  Ülkemizde en fazla randevuyu vermekteyiz. İşleyiş olarak vatandaşlarımız 182'yi arayıp TC kimlik numarasını söyleyip istediği tarihte istediği hekim ve hastaneden randevu alıyor. Vatandaş randevu hizmeti verilen illerinden randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini asistana bildirdikten sonra, asistan uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir. Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır. Hasta rahatsızlığı ile ilgili olarak gideceği polikliniği bilmiyor ise, asistan hastanın şikâyetlerini dinleyerek hastayı uygun polikliniğe yönlendirir ve randevusunu verir. Vatandaşlarımız hastaneye gitmeden ev ya da iş yerinden telefonla randevu alarak hastaneye muayene olmak için gidiyor.” dedi.

ARTIK BİLİNÇLİYİZ

Önceden randevuların 182 üzerinden fazla alınmadığı ancak bu gün 5 ilde günlük 200 Bin’e kadar çıkan bir kullanım olduğuna dikkat çeken Karadağ, “Vatandaşlarımızın hastane koridorlarında yığılmadan ve zaman kaybı yaşamamaları için önceden Alo 182'den randevu alarak muayene olmaları kendi menfaatlerine. Vatandaşın Randevu sistemi konusunda bilinçlendi.  Bunun geri dönüşümleri bize olumlu yansıyor. Assistt çalışanları ile birlikte koca bir ailedir. Assistt'in asistanları toplumun değerini unutmaz, daima saygılıdır, çözüm organıdır. Bu şekilde benimsenen çalışma sistemiyle Assistt yakın gelecekte bir dünya markası olacaktır.” diye konuştu.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2025 Erzurum Gazetesi