Atatürk Üniversitesiyle ODTÜ arasında girişimcilik bazında işbirliği adımı atıldı.
Atatürk Üniversitesiyle ODTÜ arasında girişimcilik bazında işbirliği adımı atıldı.
ATA Teknokent Teknoloji Transfer Ofisi (ATA TTO) ve TÜBİTAK işbirliği ile gerçekleştirilen “2238-Üniversite Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması” ve “1512-TÜBİTAK Girişimcilik Aşamalı Destek Programları”na yönelik bilgilendirme yapmak üzere Atatürk Üniversitesine gelen ODTÜ Girişimcilik Merkezi Müdürü Doç. Dr. Adil Oran beraberinde ATA Teknokent Genel Müdürü Prof.Dr. Recep Sadeler ile birlikte ATAÜNİ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Çomaklı’yı ziyaret ettiler.
Samimi bir ortamda geçen ziyaret de, girişimciliğin önemi ve Türkiye’deki durumu değerlendirildi. Bu konuda ciddi adımlar atan Atatürk Üniversitesi’nin, gelecekteki alternatif stratejileri hakkında karşılıklı görüş alış verişinde bulunuldu.