MENÜ
Erzurum 22°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Girişimcilikte ATAÜNİ-ODTÜ işbirliği
Ekonomi
16 Ocak 2014 Perşembe 15:26

Girişimcilikte ATAÜNİ-ODTÜ işbirliği

Atatürk Üniversitesiyle ODTÜ arasında girişimcilik bazında işbirliği adımı atıldı.

Atatürk Üniversitesiyle ODTÜ arasında girişimcilik bazında işbirliği adımı atıldı.
ATA Teknokent Teknoloji Transfer Ofisi (ATA TTO) ve TÜBİTAK işbirliği ile gerçekleştirilen  “2238-Üniversite Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması” ve “1512-TÜBİTAK Girişimcilik Aşamalı Destek Programları”na yönelik bilgilendirme yapmak üzere Atatürk Üniversitesine gelen ODTÜ Girişimcilik Merkezi Müdürü Doç. Dr. Adil Oran beraberinde ATA Teknokent Genel Müdürü Prof.Dr. Recep Sadeler ile birlikte ATAÜNİ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Çomaklı’yı ziyaret ettiler.
Samimi bir ortamda geçen ziyaret de, girişimciliğin önemi ve Türkiye’deki durumu değerlendirildi. Bu konuda ciddi adımlar atan Atatürk Üniversitesi’nin, gelecekteki alternatif stratejileri hakkında karşılıklı görüş alış verişinde bulunuldu.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi