MENÜ
Erzurum 19°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Erzurum’a gıpta ediyorlar
Sağlık-Yaşam
22 Eylül 2012 Cumartesi 01:36

Erzurum’a gıpta ediyorlar

Kütahya Kent Konseyi Başkanı İbrahim Durmaz, "6 ay önce Erzurum'a gittim. Orada gördüğüm her 100 metre bir hastane var. " dedi.
HÜSEYİN EFE
KÜTAHYA (İHA) - Kütahya Kent Konseyi Başkanı İbrahim Durmaz, hastane yerinin belirlenememesine tepki gösterdi. Durmaz, "6 ay önce Erzurum'a gittim. Orada gördüğüm her 100 metre bir hastane var. Biz ise aylardır bir türlü hastanenin yerine belirleyemedik" dedi.
Durmaz, SLİ'nin özelleştirilme kapsamına alınma sebebiyle düzenlenen toplantıda söz aldı. Durmaz, "Şu anki görüşme bu toplantı 6 ay önce olsaydı düşüncelerim daha farklı olurdu. Bir davet üzerine Erzurum’a gittim. Biz hala hastane yerini tartışa duralım Erzurum’da her 100 metrede bir hastane var. Bakanımızın iki dönem üst üste sağlık bakanlığı yapmış olması Erzurum için bir şans ve sayın bakan Erzurum’a yağdırmış. Bizde o kadar safiyane düşünüyoruz ki bende bu toplantıda şunu demek isterdim. Özelleştirmenin karşısında duramayız özelleştirme artık bizim kaçınılmaz bir durumumuz. Biraz daha farklı düşünürsek bu düşüncelerimiz milliden ziyade Kütahya ‘ya mal edilerek düşünülmesini rica edeceğim. Dediğim gibi biz bir hastanenin yerini belirleyemezken Erzurum’u gördüm aklım şaştı. Buna göre değerlendirmemiz lazım yine buraya gelirken işin temsilcilerinden dinleyince fikrimizin biraz daha değişeceğine inanıyorum. Hep bir yönden bakıyoruz konuya, onları dinledikten sonra bir daha düşünelim ne yapabiliriz. Bunun karşısında duramayız ama bunu menfaatlerimiz doğrultusunda hangi şekle sokabiliriz. Kendimiz satın alabiliriz yada projeler üretip bunu sunmamız lazım" diye konuştu.
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 ah başkan
 23 Eylül 2012 Pazar 01:58
nedense bu başka cümle de kuramamış. konuşmayı öğrensin sonra işine baksın. Ayrıca sanıroyurm genel yapı böyle nerde beceriksiz konuşma özürlü varsa yönetici yapılıyor.
 haber olmak için
 23 Eylül 2012 Pazar 01:56
Sanırım sadece Erzuruma içerden de dışardan da bakanlarda bir sorun var. Kütahya özenmişya:) mutlu olalım çifte telli oynayalım...
 Mehmet NAS
 21 Eylül 2012 Cuma 15:59
Keşke biz Erzurumlular da bu gerçeği görsek..illa bir Kütahyalının mı demesi gerekiyor doğruyu..ah erzurum, vah erzurum..
 haktan umut
 21 Eylül 2012 Cuma 15:29
kütahyalı başkan başka ne var? başka neyimize gıpta ettiniz?
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi