MENÜ
Erzurum 19°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Büyükşehir bayramlaştı
Sağlık-Yaşam
20 Ağustos 2012 Pazartesi 14:19

Büyükşehir bayramlaştı

Erzurum Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel bayramlaşma merasimi, Şahin Düğün Salonu’nda yapıldı.
Büyükşehir bayramlaştı
ERZURUM (İHA) - Erzurum Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel bayramlaşma merasimi, Şahin Düğün Salonu’nda yapıldı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Küçükler’in, birlik ve beraberlik mesajları verdiği bayramlaşma törenine AK Parti Erzurum Milletvekilleri Cengiz Yavilioğlu, Adnan Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkanvekili Eyüp Tavlaşoğlu, daire başkanları, şube müdürleri, personeller ve muhtarlar katıldı.
Bayramlaşma töreninde bir konuşma yapan Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Küçükler, bayramların coşku, sevinç ve heyecanın paylaşılarak arttığı sevimli zaman dilimlerinden olduğunu belirterek, “Bayramlarda sergilenen coşkulu birlikteliği devamlı muhafaza edebilmeli, sık sık bir araya gelebilmeli ve birlikte olabilmeliyiz” dedi.
Ev sahibi olarak bayramlaşma törenine katılan herkesle tek tek tokalaşan ve bayramını kutlayan Başkan Küçükler, konuklarına daha sonra tatlı ikramında bulundu.
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi