MENÜ
Erzurum 23°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Büyükşehir Belediyesi yeniden ekmek üretecek
Ekonomi
12 Şubat 2014 Çarşamba 16:27

Büyükşehir Belediyesi yeniden ekmek üretecek

Erzurum Büyükşehir Belediyesi, yeniden ekmek üretimine başlıyor.

AHMET AKBUĞA
 ERZURUM (İHA) - Erzurum Büyükşehir Belediyesi, yeniden ekmek üretimine başlıyor.
 Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Küçükler, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, vatandaşlardan gelen talep üzerine, kurumun ekmek fabrikasını üretime açma kararı aldıklarını söyledi. Başkan Küçükler, şu görüşlere yer verdi: "Erzurum'da yapılan son ekmek zammının ardından çok sayıda vatandaşımız, bize başvurarak, kurumun yeniden ekonomik ekmek üretmesi talebinde bulundular. Bu gelişme üzerine ilgili birimlerimizle bir toplantı yaptık ve ERTANSA bünyesindeki ekmek fabrikasını yeniden açma kararı aldık."
 Kentte düşük gelirli nüfusun önemli bir yekûn tuttuğuna dikkati çeken Küçükler, şöyle devam etti:
 "Erzurum, daha çok orta sınıfın yaşadığı bir kentimizdir. Şuan piyasada satılan zamlı ekmeğin fiyatı 90 kuruştur. Ekmek tüketiminin yaygın olduğu şehrimizde bu fiyat yüksek bulunmuştur. Belediyemiz sosyal belediyecilik anlayışının gereği ekmek üretimine başlama kararı almıştır." Küçükler, bugün itibariyle revizyona alınan ekmek fabrikasında üretimin önümüzdeki haftadan itibaren başlayacağı müjdesini açıklamasına ekledi.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 reis
 13 Şubat 2014 Perşembe 23:33
vallah ahmet cugul size helal olsun insanların ekmeğini seçim aleti olarakta kulanıyosunuzya yoksa seni tekrar aday göstermediler diyemi mehmet beyle esnafı birbirlerinemi düşürmeyi düşünüyon unutmayalımki bu zamları senin hükümetin yaptı hepimiz yeni yıla yüzde 30/25/vergiler /8/12 zamlarla ve hata teşfikler bile kalktısgk prim 210 ödeyen esnaf 430 ödemeye basladı sizler zam kayarsınız esnafıda kulanırsınız kardeşim senin belediyecılık görevin sen sokaklardagez etrafı pislık göturuyo asfalt yap kaldırım ları yap çevre düzenleme yap torpıl yapıp 5 kat imarlı olan arsaya 10 kat verme gidip insanların evinı yıkıp kentsel dönüşüm diyipte arsaları birilerine peşkeş çekme sen insanlara içtirdiğin suya bak kontrol ettir kaç köyün hayvan pisliği kaç evin tuvaleti bağlı onlara bak dünyada suyu bol olan illerin içerisinde erzurumda var sıralamaya bak kacıncı sıradayız sen bizim suyumuzuda kuruttun bizleri hep hasta ettin çoluk çocuğumuz hastanelerden çıkamıyor.ALLAHtan.buluni.
 ejder tepesi
 13 Şubat 2014 Perşembe 10:33
Ehmet bari bunu yap.O fırını tam faaliyete geçir ucuz ve kaliteli ekmek çıkar.Şehrin muhtelif yerlerinde "Ekmek Satış Büfeleri" aç,oralara biraz da bu işten anlayanları koy, ucuz ve kaliteli ekmek sat.Beldiyede o kadar iş yapmaz ama bol para alır insan var ki.Birçok insan aldınız hep hep referans ve tavassutla.Biraz da bu fakir halkı böyle düşün,onlara hizmet et.Fakir-fukaraya ucuz ve kaliteli ekmek yedir.Belki onların dualarını alırsın, bilerek yaptığın hata ve günahlarına keffaret olur.Ekmeğin bu Dadaşlar Diyarı'nda bu pahalı fiyata satılmasını bu aziz Dadaşlarım hak etmiyor. Zaten Türkiye'nin en bol suyu olan bu şehir de suyun tonunu,2lira 10 kuruştan en pahalı su olarak kullanıy bu ülkenin serhat şehri Dadaşları.Bari ekmeği ucuz yap da bu fakirlere gider ayak hizmet et.Bugüne kadar hep "birisinin(zenginlerin) parası" dedin. Bari şimdi de "birisinin(fakirin)duası" de.Eğer bu duayı alabilirsen çok şanslı sayılırsın.Güle güle...
 poyraz
 12 Şubat 2014 Çarşamba 22:05
hani siz oraları kentsel dönüşüm yapaçaktınız.bu damı yalan vah be
 misafir
 12 Şubat 2014 Çarşamba 18:43
ekmeğe zam gelince mi üretmek aklınıza geldi yoksa bunu seçim yatırımı olarak mı görüyorsunuz.
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi