MENÜ
Erzurum 22°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Bakkal ve Manavlar sandığa gitti
Ekonomi
27 Ocak 2014 Pazartesi 13:12

Bakkal ve Manavlar sandığa gitti

Erzurum Bakkallar ve Manavlar Odası mevcut Başkanı Ağa Güzelsoylar, üçüncü kez güven tazeleyerek yeniden başkan seçildi.

E.MEHMET YILMAZ
ERZURUM (İHA) - Erzurum Bakkallar ve Manavlar Odası mevcut Başkanı Ağa Güzelsoylar, üçüncü kez güven tazeleyerek yeniden başkan seçildi. Bakkallar ve Manavlar Odası başkanlığının 22’inci olağan genel kurul’unda, beş liste ile başkanlığa yeniden aday olan mevcut başkan Ağa Güzelsoylar, kongreye katılan 405 üyenin 200 oyunu alarak tekrar başkanlığa seçildi. Tekrar başkan seçilerek kaldığı yerden projelere ve yollarına devam edeceğini belirten Bakkallar ve Manavlar Odası mevcut Başkanı Ağa Güzelsoylar, kendilerine oy veren vermeyen bütün herkese teşekkür etti. Başkan Ağa Güzelsoylar, ”Yeniden başkan seçildik bu süreçten sonra tekrar üye ziyaretlerimize devam edeceğiz. Üyelerimizin her türlü sıkıntıları ve problemleri aşılacak. Üyelerimizi mağdur etmemek için çalışmalarımızı gece gündüz sürdüreceğiz.” dedi.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi