MENÜ
Erzurum 20°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Ağaçtan düştü, hastanelik oldu
Sağlık-Yaşam
12 Ekim 2012 Cuma 04:26

Ağaçtan düştü, hastanelik oldu

Tortum ilçesinde elma ağacından düşen A. K., ambulansla hastaneye kaldırıldı.

ERZURUM (İHA) - Erzurum’un Tortum ilçesinde elma ağacından düşen A. K., ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, Tortum ilçesinde ağaçtan elma toplayan A. K., dengesini kaybederek yaklaşık 6 metre yükseklikten yere çakıldı. Yakınları tarafından baygın halde bulunan A. K., ambulansla Erzurum Yakutiye Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Vücudunun değişik yerlerinde kırıklar tespit edilen A. K., hastanede tedavi altına alındı.

  Haberin Videosu

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi