MENÜ
Erzurum 19°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
38 kişi yemekten zehirlendi
Sağlık-Yaşam
8 Ekim 2012 Pazartesi 15:49

38 kişi yemekten zehirlendi

Yakutiye ilçesinde bulunan Gardiyan Okulunda 38 kişi yedikleri yemekten zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

EMRAH AKKAYA
ERZURUM (İHA) - Yakutiye ilçesinde bulunan Gardiyan Okulunda 38 kişi yedikleri yemekten zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, Erzurum’un merkez Yakutiye ilçesinde bulunan Gardiyan Okulunda, toplu gıda zehirlenmesi yaşandı. Okulda yemek yiyen 38 kişi, mide bulantısı şikayetiyle hastaneye müracaat etti. 38 kişinin yedikleri yemekten zehirlendikleri belirlendi.
Hastanede serum tedavisi uygulanan 38 kişi taburcu edildi

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi