MENÜ
Erzurum 23°
Erzurum Gazetesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
2013 protesto gerçeğimiz
Ekonomi
31 Ocak 2014 Cuma 02:23

2013 protesto gerçeğimiz

M.AKDAĞ-TBB Risk Merkezi 2013 yılı Protestolu senet nihai verilerini paylaştı. Erzurum’da 2013 yılının aralık ayında toplam tutarı 4.2 milyon TL olan 505, yılın bütününde ise toplam tutarı 57.7 milyon TL olan 5 bin 400 senedin protesto edildiği bildirildi.

TBB Risk Merkezi 2013 yılı Protestolu senet nihai verilerini paylaştı. Erzurum’da 2013 yılının aralık ayında toplam tutarı 4.2 milyon TL olan 505, yılın bütününde ise toplam tutarı 57.7 milyon TL olan 5 bin 400 senedin protesto edildiği bildirildi. Erzurum protestolu senet sayısı iller sıralamasında 2013’ü 29’uncu sırada tamamladı.
12 AYLIK PROTESTO DAĞILIMI
Risk Merkezi kayıtları itibariyle Erzurum’da Ocak ayında 455, şubat ayında 339, mart ayında 356, nisan ayında 354, mayıs ayında 418, haziran ayında 488, temmuz ayında 502, ağustos ayında 502, eylül ayında 445, ekim ayında 496, kasım ayında 540, aralık ayında ise 505 olmak üzere toplam 5 bin 400 senet protestoya girdi.
12 AYLIK PROTESTO TUTARLARI
İlde 2013 yılının ocak ayında 4.1, şubat ayında 2.8, mart ayında 2.5,  nisan ayında 2.7, mayıs ayında 13.8, haziran ayında 3.4, temmuz ayında 4.7, ağustos ayında 4.5, eylül ayında 4.1, ekim ayında 5.3, kasım ayında 5.1, aralık ayında ise 4.2 milyon TL’lik senet protestoya girdi.
ERZURUM BÖLGEDE İLK SIRADA
Aralık 2013’te KUDAKA sorumluluk Bölgesinde 663, Kuzeydoğu’da bin 45, Doğu Anadolu’da 2 bin 650; 2013 yılı bütününde ise KUDAKA’da 7 bin 379, Kuzeydoğu’da 12 bin 49, Doğu Anadolu Bölgesinde 29 bin 828 senet protesto edildi. Protestolu senet sayısı bölge illeri sıralamasında Erzurum ilk sırayı alırken, Malatya ikinci, Van üçüncü, Elazığ 4’üncü, Muş 5’inci sıraya yerleşti.
 

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 Sabri TOPDAĞI
 3 Şubat 2014 Pazartesi 04:28
Hani ekonomik olarak gelişiyorduk? Her şey çok iyi gidiyordu. Esnafımız, iş adamımız ekonomiyi kötü göstermek için mi senetlerin protestosuna sebep oluyorlar? Vay paralelciler vay...
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   Künye
Copyright © 2026 Erzurum Gazetesi